ЕИТИ
Ректордың есебі - Хабарландыру

ЕСЕП ИНСТИТУТ РЕКТОРЫНЫҢ

ҚЫЗМЕТІНІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ БОЙЫНША


 

ҮШІН 2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫ


 


 

Білім беру мекемесі "Екібастұз инженерлік-техникалық институты академик Қ. И. "Сәтбаев (бұдан әрі-Институт) субъектісі болып табылады Қазақстан Республикасының жоғары білім беру және өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Еңбек кодексіне, Қазақстан Республикасының 23 қарашадағы 2015 (бұдан әрі – Еңбек кодексі), Қазақстан Республикасының "білім Туралы" 18 қарашадағы 2015 жылғы "сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл Туралы", өзге де нормативтік құқықтық актілерге регламенттейтін Қазақстан Республикасының білім беру қызметін, сондай-ақ Жарғысы мен мемлекеттік лицензияның білім беру қызметімен айналысуға.

2019 жылы бойынша "Тәуелсіз бағалау білім беру бағдарламаларының қазақстандық жоғары оқу орындарының", оның нәтижелері Электрондық Үкімет порталында орналастырылған https://m.egov.kz/cms/ru/articles/ind-edu?mobile=yes ЕИТИ, жүлделі бірінші орынға табан тіреді ҚР жоо арасындағы көрсеткіші бойынша жұмысқа орналастыру - 86%. Бұған тығыз байланыс кәсіпорындары аймақтың қосатын баға жетпес үлес қосқан жоғары білім беру жүйесін дамытуға.

Үшінші жылы ұлттық кәсіпкерлер палатасы "Атамекен" ҚР БҒМ-мен бірлесіп зерттеу жүргізеді білім беру бағдарламаларының отандық жоғары оқу орындарының құрайды, олардың негізінде рейтингі. https://atameken.kz/ru/services/44-rejting-obrazovatel-nyh-programm-vuzov

1.1-кесте– Деректер Рейтинг АҰЕ үшін "Атамекен" 2019 жыл

Тізбесі

білім беру бағдарламаларын

ЕИТИ академик Қ. Сәтбаев атындағы

Білім беру бағдарламаларының рейтингісі жоо-ның (ҚР Ұлттық кәсіпкерлер палатасы "Атамекен")

Орны білім беру бағдарламаларының ЕИТИ академик Қ. Сәтбаев атындағы

Пайызы жұмысқа орналасу мәліметі бойынша, "Атамекен"ҰКП

Көлік, көлік техникасы және технологиясы

1

95%

География

1

88,89%

Технологиялық машиналар және жабдықтар

2

100%

Автоматтандыру және басқару

3

87,5%

Тау-кен ісі

3

94,12%

Құрылысы

5

66,7%

Электр энергетикасы

7

86,84%

Тасымалдауды ұйымдастыру, қозғалыс және көлікті пайдалану

9

72,73%

Ақпараттық жүйелер

30

83,33%

Экономика

32

87,18

Арасында жоо-ның кемінде 5 түлек

 

 

Металлургия

1

100%

Менеджмент

3

80%


 

Осылайша, Институты жақсы бәсекелестік позициялары арасында.

Білім беру Институтының қызметі негізінде жүзеге асырылады, оның академиялық саясаты жүйесін білдіреді шаралар, ережелер мен рәсімдерді жоспарлау және басқару қызметін тиімді ұйымдастыру және оқу процесін іске асыруға бағытталған студентоориентированного оқыту мен білім беру сапасын арттыру және қатаң ұйымдастыру Ережесіне сәйкес оқу процесін кредиттік оқыту технологиясы бойынша Министрдің бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы білім және ғылым 20 сәуір 2011 жылғы № 152 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде нормативтік құқықтық тізілімінде № 6976).

Үнемі кеңеюде қатысу тәжірибесі жұмыс берушілердің білім беру Институтының қызметін әзірлеуде, мазмұнын және оқу процесін ұйымдастыру және бірлесіп қаржыландыру мәселесі шешілуде, оқу ақысын төлеу. Табысты дамыту, өзара қарым-қатынастар мүмкіндік береді Институтына ғана емес, жетілдіру, білім беру бағдарламалары, бірақ мен қажеттіліктерін ескеру және қажеттіліктеріне кәсіпорындар мен ұйымдардың енгізген кезде жаңа мамандануын және жаңа білім беру бағдарламаларын құзыретті тәсілге негізделген.

Оқу үдерісі Институт қағидаты бойынша салынған: білім беру дайын ақпаратты - ұстанымын ұйымдастырушының белсенді өз бетімен сатып алу студенттер қажетті құзыреттіліктерді кеңесші осындай процесс. Осы тұрғыда негізгі бағыттары оқу процесін оңтайландыру болды:

- баса белсенді емес, енжар оқыту;

- екпін сыни және аналитикалық зерттеу мен түсіну;

- көтеру, жауапкершілік пен есеп берушілік студенттер тарапынан;

- жоғары автономия студенттер;

- арасындағы өзара тәуелділік оқытушы мен студент;

- өзара сыйластық қарым-оқытушы мен студенттердің арасындағы;

- рефлексивті көзқарас, оқу үдерісіне тарапынан және оқытушы мен студенттер.

Оның ішінде белсенді тарту тәжірибелі мамандар өндіріс пен көшпелі практикалық және зертханалық жұмыстар базасында өнеркәсіптік кәсіпорындар арқасында ғана күшейту белсенді студент оқу процесінде, бірақ мен барынша біріктіруге теориялық базасын және алынған практикалық дағдылар, жиынтығында мүмкіндік береді ең жақсы түрде қол жеткізуге қажетті нәтижелерге оқыту.

Институты бар материалдық активтерді (дәрісханалық және зертханалық базасы, оқу кабинеттері, өндірістік шеберханалар, спорт залдары), ғимараттармен оқу үй-жайлары мен аумағы, тиісті Санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" білім беру объектілеріне бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау Министрінің 16 тамыздағы 2017 жылғы № 611 (нормативтік құқықтық Актілерді мемлекеттік тіркеу Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің тізілімінде № 15681) болуы, сондай-ақ бейнебақылау үй-жайлар және (немесе) іргелес аумақтарда Институты.

Институты бар оқу корпустары орналасқан оқу аудиториялары мен зертханалар, жабдықталған құрал-жабдықтармен қамтамасыз ететін сапалы білім беру қызметін ұсыну мен миссиясын, мақсаттары мен міндеттерін оқу. Осы жылдар ішінде дамыған инфрақұрылымы жасалды жоо қамтитын үш оқу корпусы, жалпы алаңы 9883,6 ш. м., орналасқан дәрісханалар, оқу және ғылыми зертханалар, кабинеттер, шеберханалар, 3 спорт залы, тамақтану және медицина, акт залы, сондай-ақ жатақханаларынан.

Қаржы ағындарын Институтының 2019-2020 оқу жылында көрініс тапқан бюджет құрылымы бағыттар бойынша қаржыландыру, 1-кестеге сәйкес.

1-кесте – Құрылымы бюджет Институт 2019-2020 оқу жылына, % - бен

р/с

 

КӨРСЕТКІШТЕРІ

2019-2020

уч. г.

1

Еңбекақы төлеу қорына міндетті аударымдар

65,8

2

Күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстар қызмет көрсету және оқу үй-жайларын және іргелес аумақты (коммуналдық, жалгерлік төлемдер, жинау, көгалдандыру, қорғау)

2,3

3

Шығыстар әкімшілендіру даярлау бағдарламаларын (оқу - көмекші материалдар, кеңсе. тауарлар, шығыс материалдар, көбейту, бланкілік құжаттама)

1,5

4

Шығыстар Интернет-коммуникациялар

0,7

5

Шығыны академиялық ұтқырлығы ПОҚ/студенттер

0,7

6

Шығыстар шетелдік оқытушыларды шақырту

2,1

7

Біліктілігін арттыру үшін шығыстар ПОҚ, ӘБП

1,8

8

Бойынша шығыстар жиынтығы (жарнама, қабылдау кампаниясы)

1,4

9

Шығыстар сапалы жаңарту, кеңейту және материалдық, ғылыми-оқу - зертханалық базасын (оқу үй-жайлары, жиһаз, компьютерлік техника, лабораториялық жабдықтар, кітапханалық және ақпараттық ресурстар, бағдарламалық қамтамасыз ету)

21,2

10

Шығыстар сапалы жаңарту, кеңейту, инфрақұрылымының жұмыс істеуі (жатақхана, медициналық және ойын-сауық орталықтары, баспахана, демалыс аймағы және т. б.)

2,1

11

Өзге де шығыстар

0,4

Оның ішінде бөлінетін қаржының көлемін кітап қорын толықтыруға кітапханалық қордың 2019-2020 оқу жылында құрады 25436 мың теңге.

Институты, енгізеді, оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын (бұдан әрі – ҚБТ) ұйымдастыру Ережесіне сәйкес оқу процесін қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша Министрдің бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы білім және ғылым 20 наурыздағы 2015 жылғы № 137 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10768).

Ұйымдастыру өзара қарым-қатынас студент-оқытушы оқыту үрдісінде баса назар аударылады мұндай дағды және құзыреттілігі көрсетіп жатқан студенттер үшін жауапкершілік өзінің оқуы, тәуелсіздік және ынтымақтастық, түсіну, мәселелерді шешу қабілеті. Институтта тәжірибеге бірқатар стратегияларының оқытудағы ынталандыратын мұндай оқыту. Олар мыналарды қамтиды:

1. Жетістік көп-университет студенттерінің белсенділіктерін сатып алу білім мен дағдыларды: бұл, атап айтқанда, жүзеге асыру арқылы шәкәрім, қолдану эксперименттік зерттеулердің және пайдалану компьютерлік оқыту бағдарламалары;

2. Қол жеткізу түсіну студенттер, сонымен қатар олар және неге: бұл жасалуы мүмкін көмегімен жүргізу күнделігін дайындау, талдамалық баяндамалар және т. б.

3. Басымдылық өзара іс-қимыл: мысалы, арқылы тәжірибелік сабақтарды басшысы (tutorials), талқылау, жұппен немесе шағын топтарда (buzz groups), сондай-ақ үлкен пікірталас топтарында;

4. Басымдылық және телімінде көшірілетін дағдылар: - шегінен шығу тікелей талаптарды курс дағдыларына қолданылатын студенттер кейінірек мансап және өмір.

Оқу-әдістемелік жұмыс жоо сәйкес ұйымдастырылады ұйымдастыру және жүзеге асыру ережесі оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты бұйрығымен бекітілген білім және ғылым Министрінің 29 қарашадағы Қазақстан Республикасының 2007 жылғы № 583 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5036).

Академиялық саясаты әзірленеді, қолданыстағы заңнаманың негізінде және білім беру саласындағы басымдықтарын ескере отырып, алдында тұрған міндеттер мен жоғары оқу орны.

Институтта үшін арнайы жағдайлар жасалған оқыту тұлғалар үшін ерекше білім беру қажеттіліктері бар (көрсеткіштер, пандустар, тұтқалар, тұрақ, жиһаз, электр көтергіш, дыбыс күшейткіштер, электронды лупа, арнайы пернетақта).

Институты толық көлемде қамтамасыз етеді, білім алушылардың оқу және оқу-әдістемелік әдебиеттермен және (немесе) электрондық ресурстарды оқу бағдарламаларына сәйкес.

Жазбаша бағаланатын жұмыс оқитындар (курстық, дипломдық жұмыстар (жобалар) тексеруден өтеді болуын заимствованного материалды және пайдалану мәтінді синонимической ауыстыруға сөздік мағынасы (парафраз) пайдалануды қоса алғанда, мәтінді, ауыстырылған, басқа тілді (бұдан әрі - қарыз) жүйесі Страйкплагиаризм.

Білім беру бағдарламаларын іске асыру жоғары білім берудің сәйкес жүргізіледі сұратылған бағыт кадрларды даярлау және даярлау бағыттарының жіктегішіне кадрларды жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар (ҚР БҒМ бұйрығы негізінде "өзгерістер мен толықтырулар енгізу ТУРАЛЫ қр білім және ғылым Министрінің 17 маусымдағы Қазақстан Республикасы 2015 жылға қатаң қойылатын талаптар мен нормаларға сәйкес ҚР БҒМ Бұйрығы № 391 біліктілік талаптарын бекіту Туралы "білім беру қызметіне қойылатын тізбесін және оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың", - деп нәтижелерімен расталды сәйкестігін тексеру, оны Институты табыспен өтті ақпан айында 2020 жылға.

Процесінің негізі оқытудың академиялық адалдық.

Негізгі принциптері академиялық адалдық болып табылады:

1) қамтамасыз ету, академиялық адалдық негізгі институционалдық құндылықтарды қалыптастыратын адалдық пен өзара құрмет академиялық жұмысы;

2) бекіту әділ және объективті ережесін академиялық адалдық қалыптастыруға бағытталған, жоғары этикалық құндылықтар;

3) қамтамасыз ету жүйелі және үздіксіз білім алушының оқу траекториясын анықтау арқылы нақты тетігі мен рәсімдерін кредиттерді қайта есептеу білім алушының негізінде верифицируемых транскриптов басқа да білім беру ұйымдарының;

4) көрінісі құрмет оқытушы өзінің білім алушыларға да, тәлімгердің қалыптастыруға ықпал ететін академиялық мәдениет;

5) көтермелеу және ынталандыру қатысушылар білім беру үдерісінің ілгерілету мен қорғауды академиялық адалдық;

6) анықтау оқытушы нақты саясат тәртібін, күтілетін талаптарды білім алушының;

7) анықтау оқытушы саясатының нақты параметрлерін оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау;

8) қабылдау Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шаралар бұзғаны үшін академиялық адалдық принциптерін;

9) құру академиялық ортасын көрсететін білім беру, әлеуметтік және психологиялық қолдау білім алушыларға және мүмкіндік беретін көріністерін болдырмау академиялық адалдықты бұзушылық орын алған.

Сапасын арттыру мақсатында білім беру қызметін Институты құрды жүйесіне ішкі сапаны қамтамасыз етудің халықаралық стандарттарына негізделген және нұсқауларда сапасын қамтамасыз ету үшін жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің еуропалық жоғары білім кеңістігі (ESG-исиджи), ол мыналарды қамтиды:

1) сапасын қамтамасыз ету саласындағы саясат;

2) әзірлеу және бекіту бағдарламалар;

3) студентоориентированное оқыту, сабақ беру және бағалау;

4) білім алушыларды қабылдау, үлгерімі, тану және сертификаттау;

5) оқытушылар құрамы;

6) оқу ресурстары жүйесін және білім алушыларды қолдау;

7) ақпаратты басқару;

8) жұртшылықты хабардар ету;

9) тұрақты мониторинг және мерзімді бағалау;

10) мерзімді сыртқы сапасын қамтамасыз ету.

Институт базасында құрылды Департаменті ішкі сапасын қамтамасыз ету образорвания (бұдан әрі-ДВОКО), ол орындайды функциялары қамтамасыз ету жөніндегі Комиссияның сапасын, шешім қабылдайтын, мазмұны мен шарттары білім беру бағдарламаларын іске асыру, саясат бойынша бағалау және басқа да академиялық мәселелер ұйымдастыратын, сауалнама жүргізу, білім алушылардың сәйкестігіне білім беру бағдарламаларының сапасын және (немесе) пәндер/модульдер бар-жоғын анықтау бұзу фактілері академиялық адалдық.

Персоналды басқару (қызметкерлер) Институтының сәйкес жүзеге асырылады, оның кадр саясатын, ол мынадай принциптерге негізделеді адами ресурстарды дамыту, меритократия қамтитын, рекрутинг, даярлауды және олардың біліктілігін арттыруды басшы кадрларының, педагог және ғылыми қызметкерлер, жоғары оқу орнының заңнамада белгіленген тәртібі.

Бұл ретте қамтамасыз етіледі өту Институтының басшылары, біліктілікті арттыру және (немесе) тағылымдамадан менеджмент саласындағы алуға тиісті сертификат (куәлік) кемінде бес жылда бір рет Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес.

Тәрбие-әлеуметтік Институт қызметі болып табылады білім беру процесінің құрамдас бөлігі және қалыптастыруға бағытталған патриотизм, азаматтылық, интернационализм, жоғары мораль және адамгершілік, құқықтық мәдениет, конфессияаралық толеранттылық, сондай-ақ дамытуға жан-жақты қызығушылықтары мен қабілеттерін дамыту.

Тәрбие жұмысын жүргізу Институтында негізінде жүзеге асырылады құндылықтар, қазақстандық бірегейлік пен бірлік, рухани-адамгершілік құндылықтарды жаңғырту бағдарламасы қоғамдық сананың "Рухани жаңғыру", мәдениетін қалыптастыру салауатты өмір салтын және тәртіпсіздікке "нөлдік төзімділік" сыбайлас жемқорлық көріністеріне.

Институтында жұмыс істейді студенттік өзін-өзі басқару құрылатын білім алушылардың ерікті негізде. Студенттік өзін-өзі басқару органдары сайлайды студенттер контингентіне төрағасының және төраға орынбасарының және қатысуға жіберіледі органдарының отырыстарына жоо-ның алқалық басқару мәселелерін талқылау кезінде мүдделерін қозғайтын оқитын.

Ғылыми-зерттеу Институтының жұмысы сәйкес ұйымдастырылған, олардың қызмет түрлерін қамтиды:

1) іргелі, қолданбалы, іздеу (ынталы) ғылыми-зерттеу, тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды, оның ішінде инновациялық бағыттары;

2) ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру бойынша тапсырысы, келісім-шарт, бөгде ұйымдармен;

3) ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға студенттер, магистранттар және докторанттар;

4) әзірлеу және енгізу, инновациялық технологиялар оқыту және ғылыми зерттеулер нәтижелерін оқу процесіне және өндіріске;

5) инновациялық инфрақұрылымын қалыптастыру зерттеу, құру және тетігін енгізу, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру қоспағанда, ВСУЗов;

6) қорғауға, зияткерлік меншікті және авторлық құқықты зерттеушілер мен әзірлеушілер.

Халықаралық ынтымақтастық Институт жүзеге асырылады Қазақстан Республикасының заңнамасы негізінде және халықаралық келісім-шарттардың Қазақстан Республикасы. Институтымен тікелей байланыс орнатылған шетелдік білім беру ұйымдарымен жасалған екі жақты және көпжақты ынтымақтастық туралы шарттар. Институт халықаралық алмасу бағдарламаларына, білім алушылармен, педагогикалық және ғылыми қызметкерлермен, кадрлар дайындауды жүзеге асырады.

Қ. Сәтбаев атындағы ЕИТИ
2021